Intensiivne trenn kodus 30 minutiga, mis annab silmnähtavaid tulemusi| Clinodii – ClinodiiEST

Intensiivne trenn kodustes tingimustes 30 minutiga, mis annab silmnähtavaid tulemusi

Kuidas saada vormi minimaalse aja ja raha kuluga? 

Hiljuti naiskadega ühises kohvilauas tuli teemaks meie kõige suurem mure ja hirm. Liigne kilogramm, mille oleme endale kenasti talviste kuude jooksul sisse söönud. Paljudel on meil suhteliselt kiire ja neljal korral jõusaalis rauda poleerida kahjuks ei jõua. Heal juhul jõuad ühel korral trenni ja siis tunned end, kui Usain Bolt olümpiamedalite auhinna tseremoonial.

Aga siis leidsin netis tuulates ühe väga huvitava mooduse, kuidas kodustes tingimustes treenida oma kehamassi täiesti TASUTA, kaotades selle juures korralikult kaloreid ja kulutada sellele maksimaalselt 30 minutit. Voila! Tundsin, et leidsin PÜHA GRAALI!

 

CLINODII FITNESS & VEEPUDEL

Nüüd veidi lähemalt Pühast Graalist, tegemist sellise huvitava moodusega nagu TABATA treeningkava. Tabata treeningkavaga treenid sa ainult oma kehamassi kasutades ja ei vaja mingeid ekstra trennivahendeid. Trenni käigus aktiveerub sinu kehas metabolism ja trennivabadel päevadel jätkab sinu keha rasva põletamist, sellepärast soovitatakse treenida maksimaalselt 3 korda nädalas. Eeldusel, et esimene trenn ei jää viimaseks  :) 

 

 

Tabata trenn koosneb 3 etapist: soojendus, intervallitreening ja venitus. On võimalik ise valida, milline ajakava on sulle sobivam ja millise raskusastmega treeningkavast sa suudad osa võtta. Higist läbivettinud trenniriided garanteeritud ning testitud enda peal. Oluline, et võtaksid osa kõikidest etappidest ja annaksid endast maksimumi. Kui ma alustasin treeningkavaga, siis pidasin venituse etappi ebaoluliseks. Tulemuseks olin järgmine hommik nagu puuhobune. Tark õpib teiste vigadest, rumal tunneb end hommikul puuhobusena.

Esimeste trennide käigus tundsin päris sageli pearinglust ja üritasin hoida akent veidi praokil, et toas oleks värsket õhku. Samuti hoia kristallidega rikastatud  veepudelit käeulatuses, juhul, kui tunned pearinglust, et saaksid mõne lonksu kristallvett juua. Samuti on võimalik teha erinevaid vitamiini kokteile enda pudelisse. Sellest teemast tuleb täiesti eraldiseisev postitus.  Liigne vee tarvitamine pole soovitav, muidu see seilab seitset merd sinu kõhus.CLINODII KRISTALLIGA VEEPUDEL



Trennikava regulaarsus võiks jääda kahele-kolmele päevale nädalas. Trennikava võid nii hommikul, kui ka õhtul teha. Minu isiklik eelistus oli õhtused ajad 19:00-20:00 vahel, kuid see peaks jääma kindlasti 2-3 tundi enne magama minekut. Peale trenni tunned korraliku energia boosti ja mõne tunni pärast näljatunnet. Seda on võimalik saada kontrolli alla kergete puuviljadega (õunad, tsitruselised, marjad, salat), proovi välistada banaane, pirni, viinamarju, melonit, arbuusi kuna nendes puuviljades on suur suhkru sisaldus. Toitumiskavas on oluline aspekt keha vormimisel ja kaalu kontrollil. Juhul, kui sul on juba tehtud toitumiskava, siis proovi seda ka jälgida. 

Tabata trennidega saad tutvuda siit: 

https://www.youtube.com/watch?v=NXr95kKJZYU

Venekeelse video leiad siit: 

https://www.youtube.com/watch?v=uBPGFpIMFlE&t=25s

 

Jaga oma muljeid peale trenni kommentaarides!

 

Kas arvad, et su sõbrad peaks ka sellest teadma, siis jaga nendega seda postitust.